Saturday, 18 May 2013

Kisah malam pertama...

Tanggal 16mei13, kami telah buat keputusan drastik....
Iaitu, merasmikan malam pertama di Meow's Casa...
Ehem2...da la malam jumaat. Kihkihkih...

Siang tu, Mr. N and I da kemas skit2 rumah...smbil panggil org betulkn wiring. Rupanya rumah subsale mcm kitaorg ni, waranty da habis ye. So, tak payah la nk harapkn developer yg dtg betul kan. Sob2. Panggil org lain dtg buat..tmbah lg Rm400 ye. Phewww... Tak pe la...janji rumah ada lampu. Ada satu je wayar putus kt atas tu. Da taping sume...terus ok. Ajaib betul. Bilik air master bedroom pon da psg lampu...so, x de la teraba2 lg kan.. Hihihih...tp mcm cipsmore plak..kejap ade..kejap tak. Masterbedroom baru psg kipas siling je....lampu takde lg. Betul2 romantik..bilik x de lampu. Hihihi

Anyway...mlm tu da penat sgt...tp I tak sabarrrr nk tdo rumah baru, so I ajak suami pindah mlm tu jugak. Nasib baik suami turutkn aje permintaan isteri yg pms. Hewhewhew. Kul 1pg gerak dari putrajaya. Hihi...mcm org lari kuar rumah tak byr sewa plak.. Huhu...



Kemas skit2 brg...satu luggage besau juga la di angkut..plus hadiah kawen skit2 mcm dapur masak, sudip, turpeware, blender, kettle, skit2 je bw... Utk guna berdua je.. Smpai rumah baru..kemas ape2 yg patut..pasang cadar kawen..hikhikhik.. Baru la feeling ala2 pengantin baru. Hihi..serius..tak sangka bley pasang cadar kawen ari tu..smpt guna 3hari je masa lepas nikah...then, trus bungkus bw blk kl. Hihihi.



Kemas2 atas meja solek...mmg habis sume perfume di angkut ke rumah baru...lps ni maybe da tak tdo rumah MIL kt putrajay lg kot.. Hihiih. Langsir bujang suami dulu separuh je dpt tutup tingkap bilik. Terpaksa la amik cadar gantung buat langsir utk elakkn org skodeng dlm bilik. Hihihi..ni mmg kes tak sbr tido rumah baru.




Alhamdulillah...skit2 kemas.. Seronok sgt..
Selasa dpn org TM dtg psg unifi, yg di transfer dr rumah bujang Mr. N dulu. Ptg ni plak peti ais sampai. Yahooo... Da leh beli stok makanan bnyk2. Tak sbr nk masak tetiap hari.


Sent from N <3 N BlackBerry®

3 comments:

ayeen luvlie said...[Reply]

Wah soooo excited bila baca!!!!!sila buat housewarming!!!!

Miss N and Mr N said...[Reply]

@ayeen luvlie hihihi.. in sha Allah..if ada rezeki mmg nak buat doa selamat.

sendiriDotNet said...[Reply]

selamat menempuh alam baruu :)